Матеріали для закріплення знань з історії
8 січня - 23 січня 2021 р. #дистанційненавчанняісторія #дистанційне_навчання_історія
5 клас
Тема "Пам`ять про Другу світову війну"
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 20 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Україна у роки випробувань. Друга світова війна" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1.Вправа "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа "Що зображено на фото"НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання
Виконайте міні-проект «Війна в історії моєї родини»: доберіть фотографії із сімейного архіву, спогади старших членів родини, документи та оформіть роботу у зошиті чи на окремому аркуші паперу.
Програма MozaWeb 3D сцена «Табори смерті. Аушвіц І та Аушвіц ІІ (Біркенау)
Тема "Історія сучасної України мовою пам'яток"
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 21 або НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1.Вправа "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа "Перший мільйон" НАТИСНИ ТУТ
6 клас
Тема «Афінська демократія» та «Життя та побут спартанців»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 26 або НАТИСНИ ТУТ та параграф 27 НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Афінська республіка (укр.) Давня Греція та Рим" НАТИСНИ ТУТ
в) перегляньте відео на Ютуб "Давня Спарта"НАТИСНИ ТУТ
3.Вправа "Скачки" НАТИСНИ ТУТ
4. вправа "Що зображено на фото" НАТИСНИ ТУТ
Програма MozaWeb 3D сцена «Стародавній Акрополь. Афіни»
Теми «Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті» та «Велика грецька колонізація. Античні міста-держави в Північному Причорномор’ї» 1.Завдання для самостійного опрацювання: а) прочитайте параграф 28 або НАТИСНИ ТУТ та параграф 29 НАТИСНИ ТУТ б) перегляньте відео на Ютуб "Афінська та Спартанська системи виховання" НАТИСНИ ТУТ в) перегляньте відео на Ютуб "Велика грецька колонізація"НАТИСНИ ТУТ г) Діємо: практичні завдання Заповніть у зошиті порівняльну таблицю «Освіта та виховання в Афінах і Спарті» (парагаф 28).
|
7 клас
Тема «Англія. Велика хартія Вольностей» та «Практичне заняття. Священна Римська імперія»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 20 або НАТИСНИ ТУТ та параграф 19 НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Усиление королевской власти и формирование английского парламентаризма (рус.)" НАТИСНИ ТУТ
в) перегляньте відео на Ютуб "Священа Римська імперія"НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
Створіть пант-бук (намальована книга) та вклейте в зошит. Використовуйте матеріал підручника (параграф 18 або 19) та матеріали мережі інтернет з теми. Приклад пант-буку залишаю з іншої теми (Крім того, як робити пант-бук, які ще є варіанти можете «загуглити» в мережі інтернет).
Тема « Італійські торговельні республіки. Реконкіста й утворення королівства Іспанія» та «Тематичне оцінювання: "Європейське суспільство і держави в Х—XV ст."»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 20 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Реконкіста" НАТИСНИ ТУТ
в) перегляньте відео на Ютуб "Середньовічна Італія"НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Скачки"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Вставте пропуски у текст" НАТИСНИ ТУТ
3. Тест онлайн "Тематичне оцінювання" НАТИСНИ ТУТ
8 клас
Тема «Московська держава за Івана Грозного» та «Поява Російської імперії. Петро І»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 20 або НАТИСНИ ТУТ та параграф 21 НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему "Московська держава. Поява Російської імперії". Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається).
Програма MozaWeb 3D сцена «Петро І»
Тема «Тематичне оцінювання "
ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ У XVІ — ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XVIII ст» та «Початок Національно-визвольної війни»
А) Пройдіть онлайн-тест "Узагальнення теми Османська імперія. Країни Східної Європи у XVІ — 1 пол. XVIII ст."НАТИСНИ ТУТ
Тема: "Початок національно-визвольної війни"
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 16 або НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Вставте пропуски у текст"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Вікторина" НАТИСНИ ТУТ
9 клас
Тема «Австро-Угорщина у 2 пол. ХІХ ст. Російсько-турецька війна»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 22 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Австро-Угорщина у 2 по. ХІХ ст. Російсько-турецька війна" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Скачки"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Вставте пропуски у текст" НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
Створіть пант-бук (намальована книга) та вклейте в зошит. Використовуйте матеріал підручника (параграф 22) та матеріали мережі інтернет з теми. Приклад пант-буку залишаю з іншої теми (Крім того, як робити пант-бук, які ще є варіанти можете «загуглити» в мережі інтернет).
Тема «Тематичне оцінювання " Європа та Америка в останній третині XIX — на початку XX ст.» та "Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин"
Пройдіть онлайн-тест "Узагальнення теми Європа та Америка в останній третині XIX — на початку XX ст."НАТИСНИ ТУТ
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 12 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Наддніпрянська Україна у системі міжнародних відносин" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Вставте пропуски у текст" НАТИСНИ ТУТ
10 клас
Тема «Культурно-освітнє життя 1918-1920 рр.»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 17 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Культурно-освітнє життя" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
"Міні-проєкт".Спробуйте створити проєкт за допомогою презентації PowerPoint. Теми міні-проєктів: 1. Розвиток української культури 1918-1920 рр. 2. Українська освіта 1918-1920 рр. 3. Українська наука1918-1920 рр. 4.Українське мистецтво 1918-1920 рр.
Тема «Тематичне оцінювання" та "Внутрішнє і міжнародне становище радянської України. Утворення Радянського Союзу»
Пройдіть онлайн-тест "Узагальнення теми РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА
ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ."НАТИСНИ ТУТ
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 18 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Внутрішнє і міжнародне становище радянської України. Утворення Радянського Союзу" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
2.Вправа "Вставте пропуски у текст" НАТИСНИ ТУТ
11 клас
Тема «Культура УРСР доби «застою»»
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 16 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "Культурно-освітнє життя" НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа "Тести" ("Культура епохи "застою"") НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа "Тести (Епоха "застою" Тести ЗНО)" НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
"Міні-проєкт".Спробуйте створити проєкт за допомогою презентації PowerPoint. Теми міні-проєктів: 1. Розвиток української культури 1965-1985 рр. 2. Українська освіта 1965-1985 рр. 3. Українська наука1965-1985 рр. 4.Українське мистецтво 1965-1985 рр.
Програма MozaWeb 3D сцена «Побут УРСР в 80-х рр. ХХ ст.»
Тема «Тематичне оцінювання» та "Початок епохи "перебудови"»
Пройдіть онлайн-тест "Узагальнення теми Україна в період системної кризи радянського ладу" НАТИСНИ ТУТ
1.Завдання для самостійного опрацювання:
а) прочитайте параграф 17 або НАТИСНИ ТУТ
б) перегляньте відео на Ютуб "УРСР та "перебудова" НАТИСНИ ТУТ
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ:
1. Вправа "Скачки"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа "Вставте пропуски у текст" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа "Тести (Епоха "перебудови" Тести ЗНО)" НАТИСНИ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар