Дистанційне навчання. Історія 5-11 класи
УВАГА!!!!Діти!!!
Пропоную вашій увазі "Сторінку самоконтролю".Перед вами шаблон.
Зробіть відповідні записи в зошитах. Це допоможе вам, діти, краще проаналізувати свої знання.
Розфарбуй кульки відповідно до свого настрою та дайте відповіді на запитання
5 клас
Тема "Здоров`я і довкілля"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео в Ютуб "
Дозвілля. Як колись проводили вільний час. Турбота про здоров’я: колись і сьогодні "
НАТИСНИ ТУТТема "Практична робота. Українські міста і села у минулому і тепер "
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео в Ютуб "Українські міста і села в минулому і тепер"
НАТИСНИ ТУТТворчі завдання:
"Міні-проєкт": уявімо себе ученими-етнографами й здійснімо міні-дослідження побуту та звичаїв українського народу. Увага! Вітається залучення до підготовки проєкту старших членів родини із цікавою інформацією про родинні звичаї та традиції. Спробуйте створити за допомогою телефона (комп`ютера) та програми
фотошоп скласти презентаційний плакат
(приклад додається). Теми міні-проектів: 1. Українська мода: від вишиванки до джинсів. 2. Українське меню: традиції та сучасні новинки (більше знайдете тем у підручнику, параграф 31). Приклад однієї сторінки презентації.
Тема "Від воза до ракети: як змінювались заняття людей"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео в Ютуб "Праця українців колись і сьогодні"
НАТИСНИ ТУТ
Тема "Практична робота "Родинне дерево""
Завдання для самостійного опрацювання:
Поспілкуйтесь з рідними, дізнайтесь історію
своєї сім`ї та намалюйте в зошиті «Родинне дерево» (я, брат чи сестра, тато,
мама, дідусі та бабусі, може хтось пригадає прабабусю чи прадідуся). Приклад
додається (Це шаблон. Ваше дерево може
бути іншим: більшим чи меншим. Можете вклеїти фото рідних).
Створити родинне дерево можливо і через соцмережі.
MyHeritage – на сьогодні найпопулярніша у світі генеалогічна соціальна мережа, де безкоштовно можна створити своє родинне дерево, вести історію своєї сім’ї, шукати предків, обмінюватися фото та відео.
Також через цей сервіс можна знайти далеких родичів через дерева інших учасників мережі.
Як створити власну сторінку на MyHeritage:
Зайти на головну сторінку сайту, натиснути на кнопку Створити дерево. Вам буде запропоновано виконати вхід за допомогою Facebook або Google-акаунта, а також реєстрація через електронну пошту.Після входу треба заповнити дані про себе, батьків, дідусів та бабусь.І далі ви потрапляєте на сторінку свого родового древа, де можна редагувати та додавати інформацію.Загалом інтерфейс MyHeritage дуже простий, тому навіть недосвідчений користувач швидко розбереться з процесом роботи. Удачі в пошуку пращурів!
Тема "НАУКОВЕ ТА ХУДОЖНЄ СЛОВО ПРО МИНУЛЕ"
Завдання для самостійного опрацювання:
Сторітелінг — це мистецтво захопливої розповіді.Напевно вам доводилося читати твори про цікаві пригоди сміливих героїв. Пропоную уявити себе в ролі письменника, який пише історичні розповіді для дітей: оберіть будь-яку із цікавих історичних подій чи будь-кого з історичних діячів і напишіть сторітелінг для дітей.
Тема "Хто започаткував наукові дослідження історії України"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Обличчя української історії" НАТИСНИ ТУТ
Тема "Літописці української історії"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Нестор Літописець. Історія України. Загадки Історії." НАТИСНИ ТУТ Творчі завдання:
Спробуйте створити свій літопис (записавши одну із історій своєї сім`ї або відому історичну подію) до сувою. Сувій можна створити за допомогою аркуша А4, пакетику чаю або за допомогою батьків обпалити аркуш А4 за допомогою сірників (приклад).
Тема "Дослідники історії"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Чому Геродот батько історії?" НАТИСНИ ТУТ3. Переглянути відео "Обличчя української історії. Михайло Грушевський" НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2 "Вгадай історичне поняття чи історичну постать"НАТИСНИ ТУТ
Практична робота
Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа. Зрозуміти послідовність роботи історика вам допоможе така пам’ятка.За допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини (приклад: спорудження Софіївського собору, Друга світова війна, Революція Гідності тощо).Тема "Історія України в пам`ятках"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторити &17-21 c. 92-118
2. Переглянути відео "Історія України за 10 хв" НАТИСНИ ТУ 1.Вправа №1 "Знайди пару. Історія України в пам`ятках. 5 клас" НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2 "Стрічка часу. Розтавте події в хронологічній послідовності (за датами)"НАТИСНИ ТУТ 1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Данило Галицький, Богдан Хмельницький, Михайло Грушевський тощо). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
6 клас
Тема "Узагальнення до курсу. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Повторити 56 або електронна версія НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1. Вправа № 1 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему "Стародавній Рим". Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається). Тема "Практична робота. Як жили предки українського народу - слов`яни" Завдання для самостійного опрацювання:1. Повторити 56 або електронна версія НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ Творче
завдання:
Створіть пант-бук (намальована книга) та
вклейте в зошит. Використовуйте матеріал підручника (параграф 56) та
матеріали мережі інтернет з теми. Приклад пант-буку залишаю з іншої теми (Крім
того, як робити пант-бук, які ще є варіанти можете «загуглити» в мережі
інтернет).
Тема "Як жили предки українського народу - слов`яни" Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитати параграф 56 або електронна версія НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ
Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитати параграф 55 або електронна версія НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Заповніть пропуски в тексті" НАТИСНИ ТУТТворчі завдання:
Розгляньте хмаринку. Побудуйте речення з наведеними в ній словами й датами, які розповідали б історію слов'ян. Які елементи, на вашу думку, є зайвими?
Тема "Культура Давнього Риму"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитайте &50 c.186-1892. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТТема "Виникнення та поширення християнства"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитайте &51 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ2. Переглянути відео "Виникнення християнства" НАТИСНИ ТУТ3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Стрічка часу" НАТИСНИ ТУТ2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТТема "Кризові явища в Римській імперії та її поділ"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитайте &52 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ2. Переглянути відео "Поздняя Римская империя. Диоклетиан и Константин. (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ2. Вправа № 2 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Діоклетіана чи Константина). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
Тема "Падіння Західної Римської імперії"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &53 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Падение Западной Римской империи (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Вкажи, що зображено на фото" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ
1.Перед вами шаблон сторінки "Досьє злочинців". За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет та підручника, створіть сторінку Досьє "злочинців-варварів, які зруйнували Рим", за поданим шаблоном в зошиті (Приклад додається).
Тема "Тематичне оцінювання: "Стародавній Рим"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Повторити параграфи 44-53 НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди правильну відповідь" НАТИСНИ ТУТТема "Як почалась історія слов`ян"
Завдання для самостійного опрацювання:1. Прочитати параграф 54 або електронна версія НАТИСНИ ТУТПеревір свої знання:
1.Вправа №1 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ
7 клас
Тема "Середньовічні Індія та Китай"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Середньовічна Індія та Китай"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Утворення Османської імперії"НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему "Утворення Османської імперії". Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається). Тема "Північно-східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави"
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Центральна та Східна Європа в Х-ХV ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Держави Центральної та Східної Європи"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Середньовічна культура
Західної Європи"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &15 c.142-155
3. Переглянути відео "Подорож Середньовіччям" НАТИСНИ ТУТ
Тема "Практичне заняття.
"Середньовічні школи та університети"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте документ "ІЗ ПОСТАНОВИ ПАПСЬКОГО ЛЕГАТА ПРО СТУДЕНТІВ І МАГІСТРІВ ПАРИЗЬКОЇ ШКОЛИ (1215 Р.)" ст.157 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Середньовічні школи та університети" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Дайте опис картинці"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ
Тема "Українські землі у складі
Великого князівства Литовського"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Українські землі у складі Великого князівства Литовського" НАТИСНИ ТУТ
1.Вправа №1 "Що або кого зображено на фото?" НАТИСНИ ТУТ
Тема "Українські землі у складі
Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Українські землі у складі іноземних держав" НАТИСНИ ТУТ 1.Вправа №1 "Що або кого зображено на фото?" НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ Тема "Соціальна структура населення
українських земель у другій половині ХІV — XV ст"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Соціальна структура населення українських земель" НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ 3. Вправа № 3. "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Економічне становище
українських земель у другій половині ХІV — XV ст"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Господарський розвиток українських земель" НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ Тема "Культура
українських земель у другій половині ХІV — XV ст"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Культурний розвиток українських земель ХІV — XV ст" НАТИСНИ ТУТ
8 клас Тема "Культура наприкінці XVIII ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVIII ст." НАТИСНИ ТУТ Тема "Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст." НАТИСНИ ТУТ Тема "Південна Україна. Ліквідація Запорізької Січі"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Південна Україна. Ліквідація Січі" НАТИСНИ ТУТ Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему "Ліквідація Січі". Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається). Тема "Лівобережна і Слобідська Україна"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Лівобережна і Слобідська Україна" НАТИСНИ ТУТ Творче завдання (за бажанням):
Якби Данило Апостол чи
Кирило Розумовський були живими, то які б сторінки в соціальній мережі вони
мали б? Спробуйте створити в зошиті за шаблоном сторінку всесвітньовідомої
мережі Facebook Данила Апостола чи Кирила Розумовського. Шаблон
додається (Коротка інформація (біографія); Що нового? (реформи історичного
діяча).
Тема "Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Ліквідація Гетьманщини" НАТИСНИ ТУТ Тема "Індія та Персія XVI—XVIII ст ."
Завдання для самостійного опрацювання:
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 28 або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
Тема "Просвітництво і промислова революція."
Завдання для самостійного опрацювання:
3. Переглянути урок Тараса Криницького
НАТИСНИ ТУТ
Тема "Освічений абсолютизм"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Освічений абсолютизм "НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ1. Вправа № 1. "Що за подія або хто зображений на фото?"НАТИСНИ ТУТ 1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Марії Терезії, Йосифа ІІ, Фрідріха Вільгельма І, Катерини ІІ). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
Тема "Міжнародні відносини ХVIII ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Міжнародні відносини ХVIII ст."НАТИСНИ ТУТ
Тема "Англійські колонії в Північній Америці.
Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Війна американських колоній за незалежність"НАТИСНИ ТУТ 2. Вправа № 2. "Вкажи, що зображено на фото"НАТИСНИ ТУТ Тема "Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте: електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ Тема "Японія та Китай XVI—XVIII ст ."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Закрытие" Китая и Японии (рус.) Новая история"НАТИСНИ ТУТ 9 клас
Тема "Українське образотворче мистецтво на початку ХХ століття в Україні."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Образотвоче мистецтво України на початку ХХ ст."НАТИСНИ ТУТ Тема "Українська література, музика і театр на початку ХХ століття в Україні."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Література України на початку ХХ ст."НАТИСНИ ТУТ "Музика і театр в к. ХІХ ст."НАТИСНИ ТУТ Творчі завдання:
"Міні-проєкт": уявімо себе ученими-етнографами й здійснімо міні-дослідження. Спробуйте створити проєкт за допомогою презентації PowerPoint. Теми міні-проектів: 1. Українська література на початку ХХ ст. 2. Український театр. 3. Українська музика початку ХХ ст. Приклад однієї сторінки презентації
Тема "Освіта і наука на початку ХХ століття в Україні."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Культура України на початку ХХ ст."НАТИСНИ ТУТ Творчі завдання:
1.Перед вами приклад Пантбуку. За поданим прикладом та за опрацьованим матеріалом теми: "Освіта та наука в к. ХІХ - п. ХХ ст. в Україні" створіть власний пантбук (можна використовувати кольорові фломастери, роздруківки (якщо є можливість). Приклад подається простий.
Тема "Наддніпрянська Україна 1907-1914-х рр."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Наддніпрянська Україна 1907-1914 рр.."НАТИСНИ ТУТ
Тема "Події революції 1905-1907 рр. на українських землях"
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Суспільно-політичне життя
на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &21 c.181-189 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
Тема "Радикальний рух у Галичині.
Особливості суспільно-політичного життя
в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Перші політичні партії на Західній Україні"НАТИСНИ ТУТ "Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст." НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
3. Прочитати "УЧАСТЬ ІВАНА ФРАНКА В СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОМУ РУСІ ГАЛИЧИНИ КІНЦЯ XIX - ПОЧАТКУ XX СТ." НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
2. Вправа №2"Хто зображений на фото"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски. Утворення політичних партій"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 "Стрічка часу"НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Instagram. За поданим шаблоном та за опрацьованим матеріалом, узагальніть вивчене та спробуйте написати пост "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст" у зошиті (замалювавши шаблон сторінки. Фото можна "завантажити" (замалювати) таким, яке відповідає темі уроку).
Тема. Практична робота «Особливості
культурницького
та політичного етапів національного
відродження на
західноукраїнських землях»
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторити параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ Практичне заняття:Завдання № 1. Підготуйте тезисні виступи на
засідання круглого столу на тему: «Розвиток українських земель» від імені
народовців та москвофілів. Оформіть записи у порівняльну таблицю.Для порівняння використайте подані історичні документи.
Джерела для заповнення таблиці: параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ АБО історичні документи НАТИСНИ ТУТ
Ідеї народовців
|
Ідеї москвофілів
|
|
|
Завдання № 2. Перед вами три програмових
документи трьох партій. Але назви партій та програми переплуталися. Встановіть правильну відповідність. Оформіть
результати у таблицю.
Назва партії
|
Діячі
|
Програмні ідеї (головні ідеї)
|
|
|
|
Назва партії: Русько-українська
радикальна партія; Українська
націонал – демократична партія;Українська соціал – демократична партія
Діячі:
М. Грушевський, Ю. Романчук, І. Франко; М. Ганкевич, С. Вітик, В. Охримович;І. Франко, Ю. Бачинський, М. Павлик.
Джерела для заповнення таблиці: параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ АБО історичні документи НАТИСНИ ТУТ
Тема "Тематичне оцінювання
Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторити параграфи 19-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ 2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ Тема "Наука і техніка в кінці ХІХ - початку ХХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Література і мистецтво в кінці ХІХ - початку ХХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
Творчі завдання:
1.Перед вами приклад Пантбуку. За поданим прикладом та за опрацьованим матеріалом теми: "Література та мистецтво в к. ХІХ - п. ХХ ст." створіть власний пантбук (можна використовувати кольорові фломастери, роздруківки (якщо є можливість). Приклад подається простий.
Тема "Соціально-економічний розвиток українських земель початку ХХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Суспільний розвиток українських земель початку ХХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
10 класТема "Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Завершення Другої світової війни" НАТИСНИ ТУТ Тема "Вигнання з України нацистських окупантів"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Вигнання з України нацистських окупантів" НАТИСНИ ТУТ Тема "Розгортання руху Опору в Україні"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Розгортання руху Опору в Україні" НАТИСНИ ТУТ Тема "Окупаційний режим в Україні"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Окупаційний режим в Україні" НАТИСНИ ТУТ Тема "Окупація України Німеччиною та її союзниками"
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Початок Другої світової війни. Німецько-радянські договори 1939 р."
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Початок Другої світової війни" НАТИСНИ ТУТ Тема "Завершення і наслідки Другої світової війни"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Итоги Второй мировой войны" НАТИСНИ ТУТ Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему "Друга світова війна". Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається).
Тема "Завершальний етап війни. Розгром держав "Осі"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Завершальний етап війни" НАТИСНИ ТУТ Тема "Корінний перелом у Другій світовій війні"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Корінний перелом у війні" НАТИСНИ ТУТ Тема "Події 1941-1942 рр."
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Початок і розгортання Другої світової війни"
Завдання для самостійного опрацювання:
Тема "Західноукраїнські землі у складі Польщі"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &28c.181-189
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Польщі"НАТИСНИ ТУТ
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Є. Коновалець, А. Шептицький тощо). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать.
Тема "Західноукраїнські землі у складі Чехословаччини та Румунії"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Чехословаччини"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа №4 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Instagram. За поданим шаблоном та за опрацьованим матеріалом, узагальніть вивчене та спробуйте написати пост "Західноукраїнські землі у складі Чехословаччини та Румунії" у зошиті (замалювавши шаблон сторінки. Фото можна "завантажити" (замалювати) таким, яке відповідає темі уроку).
Тема "Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &15 (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ) або електронна версіяНАТИСНИ ТУТ 2. Переглянути відео "Японія та Китай в 30-х рр. ХХ ст."НАТИСНИ ТУТ
Тема "Країни Передньої Азії та Латинської Америки в міжвоєнний період"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &16 (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ) або електронна версія НАТИСНИ ТУТ 2. Переглянути відео "Країни Близького Сходу в 30-ті роки ХХ ст.."НАТИСНИ ТУТ Тема "Світ на порозі війни"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &19 (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ) або електронна версіяНАТИСНИ ТУТ 11 клас
Тема "Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 25.
2. Переглянути відео "Президентство Ющенка та прем’єрство Тимошенко. ЗНО з історії України
"НАТИСНИ ТУТ "Президенство В. Януковича"НАТИСНИ ТУТ
1. Вправа №1 "Тести" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Онлайн тренувальні тести ЗНО" НАТИСНИ ТУТ
Тема "Міжнародні відносини періоду «холодної війни»"
Завдання для самостійного опрацювання:
2. Переглянути відео "Міжнародні відносини в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст."НАТИСНИ ТУТ
ДЯКУЮ, ЯНОЧКО, ВИ РОЗУМНИЧКА!
ВідповістиВидалитиДУЖЕ ЦІКАВИЙ ТА ЗМІСТОВНИЙ МАТЕРІАЛ.
ЩЕ РАЗ ДЯКУЮ ВАМ ЗА ТУРБОТУ ПРО ДІТЕЙ!
Дякую за добрі слова)) Ще багато роботи і навчання, практики.
Видалитидуже добре
ВідповістиВидалитиДякую🙏🏻🌸
ВидалитиВи просто молодець!
ВідповістиВидалитиДякую🙏🏻🌸
ВидалитиВчитель - молодець! Дуже цікаві завдання! Дякую за деякі ідеї!
ВідповістиВидалитиДякую 🙏🏻🌸
ВидалитиМайстер своєї справи))
ВідповістиВидалитиДякую🙏🏻🌸
ВидалитиДякую за матеріали!
ВідповістиВидалитиІсторія - це настільки важливий предмет...зрозуміла я через пару десятків років після закінчення школи. Вона має вчити не наступати на ті ж самі граблі в майбутньому. Щиро бажаю Вам наснаги та терпіння донести цю мету дітям.
Дякую🙏🏻🌸
ВідповістиВидалитиБуду рада якщо мої матеріали допоможуть в роботі!!!
ВидалитиДуже дякую Вам, Яночко, за майстер - клас. Ви молодчинка
ВідповістиВидалитиДякую, буду ще надалі працювати🌸
ВидалитиДякую!!!
ВидалитиБуду рада якщо мої матеріали допоможуть в роботі!!!
ВидалитиДуже допомагають! Сердечно дякую!!!
ВидалитиСпасибо большое
ВідповістиВидалитиБуду рада якщо мої матеріали допоможуть в роботі!!!
ВидалитиДякуємо за допомогу в роботі!
ВідповістиВидалитиБуду рада якщо мої матеріали допоможуть в роботі!!!
ВидалитиДуже вдячна! Братиму за приклад як зробити дистанційку змістовною і цікавою.
ВідповістиВидалитиДякую!!! Дуже приємно)
ВидалитиДуже рада знайомству з вашим блогом. Усе чітко структуровано. Надзвичайно творчий підхід до формування завдань та теоретичного матеріалу.Багато у Вас запозичила. Дякую! Творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую. Дуже приємно.
ВидалитиДякую !
ВідповістиВидалитиБуду рада якщо мої матеріали допоможуть в роботі!!!
ВидалитиСпасибі за хорошу роботу! Ви супер !!!!
ВідповістиВидалитищиро дякую😊
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЗ задоволенням відвідала ваш сайт.
ВідповістиВидалитиЗнайшла багато цікавого, порівняла з роботою нашої системи, дещо взяла для впровадження в роботу наших бібліотек.
Так тримати, бажаю творчих успіхів і багато гарних, постійних користувачів. Директор ЦБС Ткаченко Н.Г.
https://mamabook.com.ua/kartochky-domana-yly-chemu-mozhno-nauchyt-rebenka-za-30-sekund/
Дякую за Ваш відгук) Мені приємно, якщо мої матеріали допоможуть Вам в роботі.
ВидалитиСпасибо, это огромный труд!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за гарні ідеї! Креативно!Творчо підібрані вправи!
ВідповістиВидалити