Наші уроки

2019-2020 навчальний рік

Громадянська освіта. Міжнародний день толерантності

Учні 10 класу взяли участь в тренінговому занятті «Я толерантна особистість», де мали можливість визначати риси толерантної людини, розв’язувати ситуації.

Міжнародний день толерантності (терпимості) був оголошений ЮНЕСКО в листопаді 1995 року з нагоди 50-річного ювілею цієї організації і відзначається щорічно 16 листопада.

    У ній йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього віросповідання, етнічної належності чи кольору шкіри.

    Ці принципи закріпили у Загальній декларації прав людини, що проголошує неприйняття усіх форм дискримінації, недопущення геноциду і покарання за нього.

    В 1996 році Генеральна Асамблея ООН запропонувала державам-членам щорічно 16 листопада відзначати Міжнародний день терпимості, приурочивши до нього відповідні заходи, орієнтовані як на навчальні заклади, так і на широку громадськість. 

На уроках історії ми з дітьми навчаємося творчо. До теми: «Ізраїльсько-Юдейське царство» ми створили свої лепбуки.

Скрайбінг на уроках правознавства

Скрайбінг (з англійської scribe - робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому. Головна мета скрайбінгу – допомогти краще опанувати зміст та запам'ятати сенс нової інформації завдяки залученню візуалізації. Головне завдання цього прийому – донести інформацію у максимально зрозумілому і привабливому для слухача форматі.
Тому для створення яскравої картинки залучаються різноманітні типи зображень – малюнки, піктограми, символи, окремі ключові слова (написи, гасла), схеми, діаграми тощо.
Учні 11 класу засвоювали новий матеріал з теми «Обставмни, які виключають відповідальність» за допомогою методу скрайбінг. 

Історична мандрівка. Фінікія

Учні 6 класу вирушили в подорож, де дізналися та вивчили історію Фінікії. Всі знання вони зберегли в «Карті пам‘яті» та привезли з собою сувеніри «Винаходи фінікійців».



Історичне кафе «Паризька конференція. Мирні договори»

Учні 10 класу прийняли участь в конференції, яка проходила у вигляду обговорення теми «Паризька мирна конференція. Мирні договори» в нашому історичному кафе.
                                                
                                                 
      




Практичне заняття. Засідання кабінету міністрів
Сьогодні ми з учнями 10 класу спробували перейняти на себе роль міністрів: Прем'єр-міністр, Міністр внутрішніх справ, Міністр освіти та науки, Міністр культури та спорту, Мініст економіки, Міністр охорони здоров`я, Міністр оборони, Міністр аграрної політики, Міністр соціальної політики, Міністр закордонних справ, Міністр промислової політики, Міністр транспорту та зв'язку та Міністр охорони навколишнього природного середовища тощо.
Діти намагалися створювати програми розвитку нашої держави та захищали їх. Дякую, дітям за цікавий урок.







QR-коди на уроках історії

Використовуємо на уроках історії разом з 5 класом мобільні телефони та програму сканер QR кодів. Урок узагальнення з теми «Відлік часу в історії» проходив у вигляді навчальної гри, де учні сканували завдання різного роду. Дякую дітям за урок.











Виготовлення глиняних глечиків. Трипільська культура. Практичне заняття. Історія 6 клас

26 вересня 2019 року учні 6 класу по практикувались виготовляти посуд наших пращурів - трипільців. Діти виготовляли глиняні глечики з орнаментом, схожим на орнамент носіїв трипільської культури🇺🇦






Facebook сторінка на уроках історії

19 вересня учні 5 класу продовжили знайомитись з історією. При вивченні тем: «Україна та Європа на шкалі часу» ми використали з дітьми сторінку соціальної мережі Facebook. Учні створювали інтернет сторінки кожної історичної епохи, коротко описували ту чи іншу епоху, та в стрічці ділилися визначними подіями історичної епохи. Дякую дітям за урок❤️



ІНСТАГРАМ на уроках історії
Соціальні мережі швидкими темпами увійшли в наше життя. Чому б не використати із для навчання? 16 вересня учні 6 класу в рамках теми «Заняття первісних людей» та учні 8 класу в рамках теми «Європа в ХVI-XVII столітті», спробували використати макет сторінки соціальної мережі Інстаграм. Учні вчилися обирати правильне, доречне темі фото та писати пости під фото. З подальшим технічним забезпеченням будемо на практиці використовувати дану форму роботи на уроках історії.





Пазл-квест «Варварські королівства»


13 вересня учні 7 класу взяли участь в історичному пазл-квесті «Варварські королівства. Карл Великий». Школярики виконували різного роду завдання: ребуси, робота з картою, робота з документами, шифр-слово, бліц опитування, історичний теніс; і за виконане завдання отримували частинку пазла.
Закінчивши пошуки пазлів, учні склали їх і познаймомились з портретом найвідомішого із династії Каролінгів - Карла Великого. Дякую дітям за цікавий урок👩🏼‍🏫





Практичне заняття: "Хто я?" Громадянська освіта
12 вересня учні 10 класу в рамках курсу «Громадянська освіта» взяли участь в практичному занятті «Хто я?». Старшокласники навчалися себе презентувати за допомогою соціальних мереж.



Знайомство з історією «Валіза історика»

Сьогодні 5 вересня 2019 року учні 5 класу познайомились з новим навчальним предметом - історією. Допомогла нам в цьому «Валіза історика», де містилося те, за допомогою чого вивчаються історичні події - речові джерела. 






В рамках реалізації просвітницького проекту "Я маю право!", з метою впровадження освіти у сфері прав людини у систему формальної освіти задля формування у дітей навичок та вмінь відстоювати та захищати свої права, 4 вересня 2019 року у 9 та 10 класі були проведені практичні заняття "Мої права. Права людини"





2018-2019 навчальний рік

Уроки-археологічні розкопки

23 квітня 2019 року учні 5 та 6 класу взяли участь в нестандартному уроці архелологічні розкопки. Основна мета заходу - узагальнити знання з теми «Історія. Історики», знати що таке «археологія», розібратися у значенні археології для вивчення історії. Учні на практиці спробували роботу археологів-дослідників.


QR-коди та телефони на уроці - це сучасно і цікаво для дітей

Історичні турніри та історичні квести

Всі ми учителі та й батьки знаємо, що учням властиво поєднувати непоєднуване – любити свою школу, учителів і майже ненавидіти шкільні уроки. Чому так? Тому, що школа є найкращим для цього віку місцем спілкування, у тому числі й з учителями. Школярі завше готові з ранку до вечора організовувати та проводити різні шкільні чи класні заходи, бути їхніми глядачами тощо. Їхній настрій псується лише з моменту, коли звучить дзвінок на урок, бо там на них чекає НАУКА. Тому, щоб якось збалансувати навчальний процес учнів нашої школи, для того, щоб навчання було цікавіше, використовуємо з дітьми різні методи роботи🇺🇦Ділимося своєю спільною роботою з дітьми на сторінці нашої школи🇺🇦Учні 5 та 6 класів🇺🇦 Молодці!🇺🇦Будемо працювати далі


Трипільська культура. Виготовлення глиняного посуду

Учні 7 класу відповідно до курсу "Історія рідного краю. Дніпропетровщина", вчилися виготовляти посуд з глини як це робили наші предки. Виявилося дуж цікаво, діти вчилися гончарству.

Поле-чудес учнів 8 та у класу



Уроки правознавства в 10-11 класах
22 березня в рамках курсу «Громадянська освіта» та «Правознавство»- Конституційне право «Місцеве самоврядування» учні 10-11 класів взяли участь у дискусії про облаштування дозвілля в Девладівській ОТГ. Наші учні раціонально, обґрунтовано підходили до вибору центру та виду розваг👩🏼‍🏫Наше майбутнє у руках молоді

Уроки правознавства в 10-11 класах
03 квітня 2019 року відбулись вибори Президента України (І. Мазепа та П. Орлик)🇺🇦В рамках освітньої програми «Правознавство. Профіль» та курсу «Людина і світ» - тема: «Вибори. Види виборів. Виборчий процес, учні 11 класу взяли на себе функції виборчої комісії. Мета заходу - поглибити та узагальнити знання про виборчий процес на практиці. Старшокласники пройшли всі етапи роботи виборчої комісії: від призначення, написання присяги, отримання печатки, списки виборців, бюлетенів до написання протоколів, виборчого процесу та підрахунку голосів🇺🇦Практичні завдання є досить актуальними у нас час. Саме завдяки практиці ми навчаємося. Дякуємо адміністрації школи в особі Валентини Іванівни, яка допомогла в організації та виконала функції голови територіального округу


Уроки правознавства в 9 класі
Учні 9 класу в рамках навчального предмету «Основи правознавства» (Практичне заняття. Ігровий суд) перейняли на себе обов`язки прокурора, судді, адвоката, потерпілого, підсудного, секретаря та свідків🇺🇦Дякую, учням 9 класу, за чудовий урок🇺🇦Навчаємося на практиці



Курс "Людина і світ" 11 клас
Сьогодні учні 11 класу в рамках курсу «Людина і світ» взяли участь в практикумі «Критичне мислення». Критичне мислення — це необхідна навичка і життєво важливий ресурс сучасної людини. Навички критичного мислення дають змогу не потонути в інформаційній лавині, не піддатися маніпуляціям, допомагають приймати зважені рішення та відстоювати їх. Критичне мислення допомагає в пошуку нових шляхів вирішення проблем. Розвиток критичного мислення є важливим як для дітей, так і для дорослих, бо у світі, де має місце інформаційна війна, важливо вміти розпізнавати інформацію, аналізувати джерела і мотиви, приймати зважені рішення. В період розвитку інформаційних технологій цінується вміння професійного пошуку необхідної інформації, здатність її проаналізувати, оцінити та застосувати. (Авторський практикум кандидата психологічних наук Прахової С. А. на базі КДПУ за ініціативи викладачів історичного факультету Тарасов А. В. та Печеніна Н.А.)

Курс "Людина і світ" 11 клас

11 квітня 2019 року в рамках курсу «Людина і світ» ( «Конфлікти», «Соціум») учні 11 класу закріпили знання з актуальної теми сьогодння «Булінг», прийнявши участь в тренінговому заняті «Стоп! Підлітковий булінг» 


















Немає коментарів:

Дописати коментар