РОБОТА З УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ
2019-2020 навчальний рік
Екскурсія до кабінету психологічного розвантаження
Флешмоб відео віршів про українську мову «Під зіркою мови».
З нагоди Дня української писемності та мови КЗ "Мар'є-Дмитрівська ОЗОШ І-ІІІ ступенів" з 11 листопада розпочинає флешмоб відеовіршів «Під зіркою мови».
Щоб долучитися до флешмобу, потрібно
1) обрати вірш про українську мову,📷📷
зняти відео,📷
2) опублікувати це відео на своїй сторінці (чи сторінці школи) у мережі Facebook, використовуючи хештег #під_зіркою_мови
1) обрати вірш про українську мову,📷📷
зняти відео,📷
2) опублікувати це відео на своїй сторінці (чи сторінці школи) у мережі Facebook, використовуючи хештег #під_зіркою_мови
Учні 9 класу. Білоус Дмитро «ЯКЩО З УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ В ТЕБЕ, ДРУЖЕ, НЕ ВСЕ ГАРАЗД…»
«Тихе полювання». Проводимо час разом
Сьогодні ми з дівчатами долучилися до «тихого полювання» та назбирали велику кількість грибів🍄🍄🍄
Квіткова оранжерея в класній кімнаті
Наша класна кімната заповнена квітами, за якими залюбки доглядають хлопці та дівчата.
Показ мод до місячника шкільних бібліотек
Дівчатка нашого класу взяли участь у показі мод, який підготувала шкільна бібліотека. Стиль нашої моделі Ралюк Маринки - «Леді осінь».
Виховна робота в класі
Перед осінніми канікулами ми з учнями 9 класу вирішили прибрати нашу шкільну ділянку. Навчаємося, відпочиваємо та працюємо разом.
Фото до Всеукраїнського дня бібліотек
Учні 9 класу підготували фото до Всеукраїнського дня бібліотек.
Позакласна робота класного керівника
21 вересня 2019 року відбувся велопохід учнів 9 класу «Проводи літа». Сьогодні за народним повір’ям наступає справжня осінь. Дякую своїм любим дітям за цей день❤️Загальношкільні заходи
Учні 9 класу прийняли участь у конкурсі «Смайлик в краватці» та виготовили найдовшу краватку для смайлика.
Позакласна робота. Екскурсія до м. Кривий Ріг.
Виховна година. "Ми сортуємо сміття"
Проблема сміття та забруднення повітря, води та ґрунтів зараз дуже гостро стоїть як для нашої країни, так і всього світу. Якщо хочеш, щоб навколо було чисто-почни з себе!!!🇺🇦В рамках плану виховної роботи класу, тема «Чисте довкілля», учні 8 класу зробили перший крок на шляху боротьби з забрудненням навколишнього середовища. В ході бесіди, учні 8 і за допомогою 10 класу створили бокси для сортування сміття🇺🇦Бокс «Змішані відходи», «Поластик», «Папір». Нехай це тільки у нашій класній кімнаті, але ми почали та запустили роботу🇺🇦Гарна країна - чиста Україна
Виховна година. "Еко сумки -майбутнє"
Продовжуємо з учнями 8 класу тематику виховної роботи у класі з екології «Чисте довкілля»🇺🇦 28 січня депутати Верховної ради зареєстрували законопроект №9507 “Про зменшення кількості окремих видів відходів з поліетилену в цивільному обігу”, який запровадить обмеження щодо використання пластикових пакетів в Україні. Для всіх не новина, що вже давно почалася робота в школах, навчальних закладах по створенню еко-сумок. Завдання класного керівника- виховання, навчання, просвіта учнів🇺🇦В рамках виховного плану роботи та уроків трудового навчання учні 8 класу навчалися створювати свої еко-сумки🇺🇦люблю працювати з дітьми, вони надихають
ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З 5 КЛАСОМ
Психологічні тести для 5-6 класу
Перший урок у 5 класі: «Полюби у собі Україну»
Перший урок у 6 – му класі – Моя Україно, Колиско-калино, Пізнати тебе мені щастя дано…(М. Ткач)
План виховної роботи у 8 класі
Перший урок у 7 класі «Ми- українці, ми- європейці»
Поради класному керівникові
1. Батьки учнів часто вельми далекі від педагогіки, а тому вчитель, класний керівник має налагоджувати стосунки з ними на основі систематичних спостережень й організації педагогічного всеобучу для них.
2. Аналізуючи свою роботу з батьками, згадайте, чи продумуєте Ви роботу з ними, наскільки Ваші зустрічі й бесіди корисні для них. Чи проводите Ви на початку навчального року батьківські збори з порядком денним «Як батьки повинні допомагати дітям у навчанні?» Який зміст Ви вкладаєте в свої поради? Чи виникає у батьків Ваших вихованців бажання звертатись до Вас по поради та приходити на батьківські збори?
3. При підготовці батьківських зборів заздалегідь слід продумати порядок денний, зміст інформації і настанов, із якими виступите перед батьками. Економте час батьків і свій.
4. Перш ніж розпочати батьківські збори чи бесіду, намагайтеся добрими жартами створити атмосферу взаємної довіри.
5. Не намагайтеся виправдати себе, учителів, школу, критикуючи учнів та їхніх батьків. Пошук розумних заходів впливу і Ваша доброзичливість допоможуть Вам знайти спільну мову з батьками й позитивно вплинути на навчання та виховання їхніх дітей.
6. Зв'язок із батьками учнів має бути постійним, а не епізодичним і не тільки тоді, коли в класі трапилась надзвичайна подія.
7. Перш ніж звернутись до впливу батьків, з'ясуйте, наскільки й у чому вони авторитетні для учня. Що самі учні знають про своїх батьків і як ставляться до них?
8. Запрошуючи батьків до школи, повідомте їм причини виклику, це позбавить їх зайвих хвилювань і дозволить підготуватися до бесіди з Вами і з учнем.
9. Частіше запрошуйте батьків для того, щоб похвалити учня, це дає хороший виховний ефект. Нехай запрошення до школи не викликає в батьків думку «Що він там знову скоїв?».
10. Інколи бесіду з батьками доцільно вести в присутності учня. А як вчиняєте Ви? У яких випадках і чому?
11. 3 якою метою Ви відвідуєте своїх вихованців та їхніх батьків удома? Чи знаєте Ви умови життя й виховання кожного учня?
12. Не надавайте надто великого значення й не карайте батьків за незначні порушення учнями дисципліни на уроках. Придивіться уважніше до дій і методів педагогічного впливу своїх колег на уроках і виробіть єдині вимоги з урахуванням індивідуальних особливостей учнів свого класу.
13. На зборах батьків може йтися про роль особистого впливу батька в сім'ї, про створення нової традиції в школі, традиції виховання дітей на прикладі батьків.
14. Майте завжди при собі щоденник педагогічних спостережень. До нього корисно включити: адреси учнів, домашні та службові телефони їхніх батьків; дати днів народження учнів, із якими їх важливо привітати.
15. Занотовуйте у щоденнику свої спостереження, успіхи й невдачі – це допоможе Вам у виборі правильних дій щодо виховання учнів.
(зі «100 порад учителеві» В.О.Сухомлинського)
Пам 'ятайте:
• ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, — з людиною. Місія школи - боротися за людину;
• об'єкт нашої праці — найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, — розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість;
• виховувати людину — це передусім знати її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання — це самовиховання;
• немає в дитині нічого такого, що вимагало б від педагога жорстокості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозріливості;
• немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні. І саме поняття «успіхи в навчанні» — річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень — велике досягнення;
• успіх у навчанні — це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник;
• слово — могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фон для запам'ятовування, заучування, збереження в пам'яті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки, і не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтесь байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитися до слова;
• спонукайте учнів до читання — найважливішого рятівного засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення — це має бути захоплення книжкою;
• доброзичливість, розумна доброта — ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом взаємовідносин педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса;
• уміння володіти собою, тримати себе в руках — одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх
• об'єкт нашої праці — найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, — розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість;
• виховувати людину — це передусім знати її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання — це самовиховання;
• немає в дитині нічого такого, що вимагало б від педагога жорстокості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозріливості;
• немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні. І саме поняття «успіхи в навчанні» — річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень — велике досягнення;
• успіх у навчанні — це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник;
• слово — могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фон для запам'ятовування, заучування, збереження в пам'яті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки, і не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтесь байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитися до слова;
• спонукайте учнів до читання — найважливішого рятівного засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення — це має бути захоплення книжкою;
• доброзичливість, розумна доброта — ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом взаємовідносин педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса;
• уміння володіти собою, тримати себе в руках — одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх
Немає коментарів:
Дописати коментар